wtorek, 28 kwietnia 2015

Zaczynamy

Witajcie!! 

Od dłuższego czasu prowadzę stronę na facebook-u Pracownik Socjalny Pomaga, ponieważ nie jestem w stanie opisywać tam wszystkiego tak jak bym chciała postanowiłam założyć bloga, będę tu opisywać różne problemy z zakresu pracy socjalnej, oraz sposoby radzenia sobie z nimi. Chciała bym pomóc niektórym wyjść z trudnej sytuacji bo czasami łatwiej jest rozmawiać z osobą której się nie zna i nie patrzy jej się w oczy a samemu zostaje się anonimowym, internet daje teraz szansę na to a ja bym chciała to wykorzystać. Najbliższe posty planuję poświęcić na najczęściej spotykane patologie rodzinne, będę pisała o alkoholizmie, narkomanii, hazardzie i wielu innych na każdy temat będę poświęcała jeden post, będą one publikowane w ramach moich możliwości, wiadomo oprócz pracy mam również rodzinę. Będą również pojawiały się posty dotyczące aktualności w pomocy społecznej.

Dla czytających a osób które jeszcze nie polubiły mojej strony załączam link:

https://www.facebook.com/pages/Pracownik-Socjalny-Pomaga/220389241418557

i oczywiście zapraszam do polubienia.


Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!! 

2 komentarze:

  1. Dobrze że są takie miejsca gdzie faktycznie osoby uzależnione mogą uzyskać bezinteresowną pomoc. Ja jestem również zdania, że gdy kto chce faktycznie wyjść z uzależnienia to musi udać się na terapię. Dobrym miejscem do tego jest ośrodek https://detoksfenix.pl/ który już nie jednej osobie pomógł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno warto jest mieć właściwą wiedzę w tym zakresie, ale jak dla mnie również niezwykle ważnym było to aby wiedzieć gdzie najlepiej udać się po pomoc. Zdecydowanie wartościowym miejscem jest poradnia psychologiczna https://psycholog-ms.pl/ i ja bardzo często z takich pomocy korzystam.

    OdpowiedzUsuń